Dom za cali całoroczny prosze o pomoc dla zielonego

Techniczne aspekty projektów domów z bali
Post Reply
luks
Posts: 4
Joined: Mon 18 Feb, 2008

Dom za cali całoroczny prosze o pomoc dla zielonego

Post by luks » Mon 18 Feb, 2008

Witam serdecznie.
Na wstępie zaznaczę że jestem totalnie zielony w aspektach budowlanych i szukanie po ofertach firm pozostawia bardzo dużo niejasności.

Więc.... Wraz z moją Panią chcielibyśmy zamieszkać z domu za bali. Dom w całości z drewna nie wykańczany żadnymi tynkami, tylko drewno. interesowało by nas:
- powierzchnia całkowita około 80 m2.
- bale jak sądzę 32cm z racji tego że nie chcemy docieplania no i nie chcemy że tak się wyrażę boazerii w środku tylko grube bale konstrukcji jako ściany
- użytkowe poddasze (z normalnymi pokoikami a nie że tak się wyrażę tylko podestem i balustradą (wiem że niektóre takie są)
- kominek jako ogrzewanie (tutaj nie jesteśmy pewni czy to dobry pomysł ale czytaliśmy że się to sprawdza) dogrzewanie (awaryjne) elektyczne
- niepodpiwniczony

Niestety plany są piękne ale mamy tez ogromne przeszkody:
- lokalizacja woj świętokrzyskie (Starachowice)
- CENA POD KLUCZ MAX 130tys zł BRUTTO -150 tys. jeśli znajdzimy działkę w dobre cenie (bez działki i fundamentów i) w cenie tej: cały dom wykończone sciany i podłogi, elektryka, ogrzewanie, hydraulika itp czyli ogólnie wyposarzyć mieszkanie i mieszkać.

Czy realnie jest to wykonalne ? w prospektach wygląda to pięknie ale czy damy radę to zrealizować żeby nie żałować?
Czy ktoś z Państwa robił w ostatnim czasie coś podobnego?
Jaką firmę wybrać? będziemy niezmiernie wdzięczni za jakieś namiary
Czy zlecać jednej ekipie całość (pod klucz) czy robić stan surowy zamknięty i szukać dalej wykonawców pozostałych prac? Domy z bali to specyficzny "towar" i domyślam się ze nie będzie prosto znaleźć fachowców którzy nie odwalą fuszerki