Praca dyplomowa p. Magdaleny

Dyskusja na temat błędów popełnianych w budownictwie szkieletowym.
Post Reply
Wojciech Nitka
Posts: 3840
Joined: Thu 19 Aug, 2004
Location: Gdańsk
Contact:

Praca dyplomowa p. Magdaleny

Post by Wojciech Nitka » Thu 08 May, 2008

Otrzymaliśmy mail'a następującej treści:
Witam:)
Nazywam się Magdalena, jestem studentką Technologii Drewna- Konstrukcje drewniane na SGGW w Warszawie. Piszę pracę na temat "Przegląd najczęściej występujących błędów wykonawczych budynków drewnianych".
Za każdą pomoc na temat budownictwa drewnianego z góry bardzo dziękuję.
By pomóc p. Magdalenie w przybliżeniu najczęściej występujących błędów wykonawczych budynków drewnianych, zapraszam wszystkich Forumowiczów do włączenia się dyskusje i ... pomoc dla p. Madzi.

By rozpocząc dyskusję - swoje spostrzezenia w zakresie popełnianych błędów na budowach przedstawiłem w "7 grzechów głównych budownictwa szkieletowego"


Grzegorz Szostak
Posts: 1601
Joined: Sun 21 Aug, 2005
Location: Siedlce
Contact:

Post by Grzegorz Szostak » Thu 08 May, 2008

Moim zdaniem wstępnie należy opisać kwestię skąd pochodzi drewno i jak to sprawdzić. Jest to bezpośrednim odniesieniem do "7 grzechów" i mającym fundamentalne znaczenie dla późniejszych prac.

Madziulka
Posts: 4
Joined: Wed 07 May, 2008

Post by Madziulka » Thu 08 May, 2008

Witam :)
Tak też myślałam z tym że chciałabym jeszcze podjąć temat izolacji akustycznej budynku???? Jaki jest sposób realizacji w amerykańskim budownictwie, a jak to się sprawdza u nas???
Pozdrawiam :)

Madziulka
Posts: 4
Joined: Wed 07 May, 2008

Post by Madziulka » Wed 28 May, 2008

"Dom drewniany ma to do siebie, że szybko się nagrzewa ale również szybko wychładza"
Jaki jest dobry sposób na złagodzenie takiego zjawiska. Jakich błędów w trakcie budowy należy unikać, żeby w późniejszym użytkowaniu uniknąć ogromnych strat na ogrzewanie??????????

Wojciech Nitka
Posts: 3840
Joined: Thu 19 Aug, 2004
Location: Gdańsk
Contact: