Page 1 of 1

Brak informacji od Pana Wojciecha Nitki

Posted: Mon 09 Mar, 2009
by Ula.kielce
Witam,
wysłałam płatnego (koszt 10zł) smsa do Pana Wojciecha Nitkiz prośbą o polecenie rzetelnych firm z województwa świętokrzyskiego i niestety do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi. Bardzo prosze o odpowiedź lub jeśli usługa " Rzetelne, wiarygodne, godne polecenia firmy wykonawcze"nie działa proszę zwrócić poniesione koszty. Może 10zł to niezbyt duża suma, ale jeśli jest już taka usługa, to proszę się z niej wywiązywać.

Pozdrawiam

Posted: Mon 09 Mar, 2009
by czarek63
Ula,
otrzymałaś "trochę" informacji zupełnie za darmochę :lol: szukasz jeszcze czegoś ??
pozdrawiam

Posted: Mon 09 Mar, 2009
by Ula.kielce
Tak i bardzo dziękuję wszystkim za te informacje. Ale chciałam uzyskać je również od "specjalisty"! dlatego też wysłałam smsa z taką usługą. W jakimś celu ta usługa została utworzona.. no chyba, że po to, aby naciągac ludzi?! Nadal jednak mam nadzieję, że to przeoczenie, więc czekam na odpowiedź od Pana Wojciecha Nitki.
Pozdrawiam

Posted: Mon 09 Mar, 2009
by alek
Tez kiedys korzystalem i bylem oburzony, ze nie ma odpowiedzi. Ale to - 1/ troche kiepsko dziala - 2/ Pana Nitki moglo nie byc czas dluzszy, pewnie sie doczekasz odpowiedzi... tylko czy bedziesz z niej zadowolona?
Ja skorzystalem bardziej z opinii takich forumowiczow, jak Czarek, niz platnego serwisu :-)

Posted: Tue 10 Mar, 2009
by Ula.kielce
Po interwencji maila szybciutko dostałam. Podobno pierwszy został wysłany jeszcze w lutym, wiec tak jak myślałam zadziałała jakaś siła wyższa :wink: Najważniejsze, że wszystko już wyjaśnione.
A z opinii Czarka tez chętnie skorzystam :smile:
Dziękuję za odpowiedź.

Posted: Tue 24 Mar, 2009
by agata353
to i tak macie szczęście, bo ja od zeszłego roku oczekiwałam, ale się nie doczekałam i już teraz nie potrzebuję, bo mam już dom gotowy

Posted: Tue 24 Mar, 2009
by Wojciech Nitka
Szanowna Pani agata353,
proszę podać adres mailowy z jakiego Pani pisała. Z aktualnego - agata353@wp.pl - Pani adresu niestety nie mam żadnego zapytania na przestrzeni całego ubiegłego roku. Proszę podać numer telefonu z jakiego zostało zadane pytanie, bym mógł i w ten sposób zweryfikować ewentualny przelew z Pani konta.

O ile potwierdzi się iż automat naliczył należność na moje konto, mimo braku dotarcia do mnie zapytania - zwrócę należność na wskazane przez Panią konto.

Niestety, niekiedy technika zawodzi. Szkoda, tylko że po tak długim czasie upomona się Pani o swoje i w taki sposób. Mi pozostaje jedynie powiedzieć - nawet za technikę - przepraszam.

Posted: Wed 25 Mar, 2009
by agata353
Dziękuję za odpowiedź. Chodziło o brak odpowiedzi na maila- Wyjaśnienia wysłałam na priv.

Posted: Sun 05 Apr, 2009
by mbonal
Witam forumowiczów,
Panie Wojciechu, u mnie tez pojawił sie problem braku odpowiedzi, na Pana email wysłałem potwierdzenie jakie otrzymałem przez system.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,