Remont siedliska,proszę o pomoc!

Zagadnienia dotyczące działek budowlanych
Post Reply
admete
Posts: 1
Joined: Thu 02 Jun, 2011
Location: Kraków

Remont siedliska,proszę o pomoc!

Post by admete » Thu 02 Jun, 2011

Witam
Jako ,że nie mogę nigdzie znaleźć podobnego wątku, chciałbym się coś dowiedzieć w kwestii remontów i ewentualnej małej rozbudowy siedliska. Otóż nie jestem rolnikiem. Mogę stać się właścicielka małego siedliska 11 ar. Jestem w trakcie kupna owej działki rolnej , a w zasadzie samego siedliska .Na działce jest dom mieszkalny stodoła i mały chlew. Działka jest wyodrębniona z większego areału 59 ar. Jest ujęta w MPZP .W planie zagospodarowania, jest zarysowana liniami rozgraniczającymi od reszty pola( które ma oznaczenie R) a sama działka ma oznaczenie R1 -(Tereny rolne z dopuszczeniem nowej zabudowy zagrodowej) i są oznaczone wszystkie 3 budynki. Budynek mieszkalny był zamieszkiwany i posiada nr administracyjny jest porządny ,podpiwniczony ,ale wymaga remontu (dach, strop, okna) w budynku jest prąd. Chciałabym się dowiedzieć czy uzyskam pozwolenie na remont dachu i doprowadzenie wody z wodociągów ,nie będąc rolnikiem? Wiem ,ze właściciel ma możliwość uzyskania warunków przyłącza i doprowadzenia wody, ale on jest rolnikiem. Miał ktoś może podobną sytuację. Co powinnam uczynić aby uzyskać owe pozwolenia? Bardzo proszę o szybka odpowiedź.


Grzegorz Szostak
Posts: 1601
Joined: Sun 21 Aug, 2005
Location: Siedlce
Contact:

Post by Grzegorz Szostak » Fri 03 Jun, 2011

Jeżeli ma to być remont wystarczy zgłoszenie. Sam zakup nie zmieni sposobu użytkowania czyli dalej będzie to działka rolna zabudowana. Podłączenie mediów warunkowane jest oznaczeniem działki literą B - nie ważne z jakim dodatkiem (tu Br).

zariyab
Posts: 1
Joined: Sat 17 Jan, 2015

Re: Remont siedliska,proszę o pomoc!

Post by zariyab » Sat 17 Jan, 2015

Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu następującej kwestii:
sara

hanianow
Posts: 21
Joined: Tue 17 Nov, 2015