Buduję sam od podstaw.

Techniczne aspekty budowy domów szkieletowych
Post Reply
gonta
Posts: 19
Joined: Mon 13 Apr, 2009
Location: globetracker
Contact:

Buduję sam od podstaw.

Post by gonta » Thu 07 May, 2009

Witam wszystkich.Od dawna czytam to forum,ale nic nie pisałem.Uważam że jest prawdziwą kopalnią wiedzy na temat budownictwa drewnianego.Ale przejdę do sedna sprawy.Zdecydowałem się zbudować sobie domek,oczywiście szkieletor.Ponieważ kryzys dotknął i mnie będę budował sam od podstaw i miejmy nadzieje do końca.Postaram się wklejać zdjęcia z poszczególnych prac i co nie mniej ważne będę podawał wszystkie koszta z tym przedsięwzięciem związane.Dodam że jestem stolarzem i nie boje się łopaty.
Domek parterowy ma 76m +22m taras,wszystko pod jednym dachem.
Będę oczywiście chciał czas od czasu zasięgnąć porady od szanownych forumowiczów i samego Guru :cool: p.W.Nitki.Za co już jestem wdzięczny.
Dziś zaczęte są wykopy i koszty które poniosłem to
- 1300 pln projekt gotowy
- 1700 pln adaptacja i zmiany w projekcie dachu
- 600 pln mapa do celów projektowych
- 130 pln wypis z planu zagospodarowania
- 50 pln pozwolenie na budowę
- 600 pln- kierownik budowy(zaliczka+400 na fajrant)
- 300 pln wytyczenie budynku przez geodetę
Suma na dzień dzisiejszy to 4680 pln.

jurastolar[shadow=red][/shadow][shadow=red][/shadow]
Attachments
m-pogodny.jpg
domek


Marcin L
Posts: 1364
Joined: Sat 26 Mar, 2005
Location: z Polski

Post by Marcin L » Tue 12 May, 2009

:mrgreen: jesli nie males stycznosci z ciesielstwem to proponuje daszek dwuspadowy....no chyba ze jestes b.zdolny ....

gonta
Posts: 19
Joined: Mon 13 Apr, 2009
Location: globetracker
Contact:

Post by gonta » Sat 16 May, 2009

Miałem styczność, miałem :lol:, ale z zawodu jestem stolarzem i lubię tą pracę. Niestety nie będę miał dachu czterospadowego ponieważ PZP obowiązuje mnie do dachu dwuspadowego, ch...rne przepisy :twisted: i musiałem przeprojektować dach na dwuspadowy.