Instalacja elektryczna w domu Z1 śląsk

Techniczne aspekty budowy domów szkieletowych
Post Reply
Marlukas88
Posts: 31
Joined: Fri 14 Oct, 2011

Instalacja elektryczna w domu Z1 śląsk

Post by Marlukas88 » Mon 09 Jul, 2012

Witam. Przeszukuje ale nie potrafię znaleść odpowiedzi odnośnie instalacji elektrycznej. Firma ukończyła w stanie surowym zamkniętym nasz domek. Reszta robót wykonuję już sam (jestem elektrykiem) i stoi przede mną teraz etap układania instalacji elektrycznej. Zakupiłem już kabelki, peszle samogasnące, uchwyty do tych peszli itp. I teraz moje pytanie: w jaki sposób układać kabelki na parterze a jak u góry na poddaszu? Przesyłam zdjęcia z parteru domku jak i z poddasza. Na parterze będzie jeszcze ogrzewanie podłogowe i oczywiście wylewka.

Image
Image
Image


PS. CZASAMI SIĘ ZASTANAWIAM PO CO JEST TO FORUM?? I TAK NIKT NIE ODPISZE, NIE POMOŻE....LEPIEJ NA INNYCH FORACH SZUKAĆ POMOCY BO TUTAJ NIC SIĘ NIE DZIEJE....(pewnie mój temat zostanie usunięty po tym tekście)


Wojciech Nitka
Posts: 3841
Joined: Thu 19 Aug, 2004
Location: Gdańsk
Contact:

Post by Wojciech Nitka » Mon 09 Jul, 2012

Jak widzisz nikt nie usunął Twojego postu.
A to że nikt nie chce się ustosunkować do Twojego zapytania? To chyba zrozumiałe - nikt na tym Forum nie chce brać odpowiedzialności za tak poważne zagadnienie. Niestety, przez Forum nie nauczysz się układać instalacji elektrycznej i to w domu drewnianym.
Proponuję poszukaj po Necie - wrzuć "residential wiring" i znajdziesz dużo. Zacznij od Google Grafika.
Powodzenia.

User avatar
TERMIT
Posts: 486
Joined: Mon 12 Mar, 2012

Post by TERMIT » Mon 09 Jul, 2012

Post usunię™ty na prośbę autora.

astek
Posts: 14
Joined: Sun 20 May, 2012

o instalacji

Post by astek » Mon 09 Jul, 2012