Cena domu??

Skąd i ile kasy potrzeba na budowę domu z drewna
moraw
Posty: 5
Rejestracja: ndz 14 paź, 2007

Cena domu??

Postautor: moraw » śr 19 gru, 2007

Witam, posiadam działke budowlaną na której chciałbym wybudować dom. Pytanie czy mając 200 tyś. zł jestem w stanie postawic domek szkieletowy o powierzchni ok 80 metrów??


adiz1
Posty: 53
Rejestracja: pn 14 sie, 2006
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Cena domu??

Postautor: adiz1 » czw 20 gru, 2007

moraw pisze:...czy mając 200 tyś zł jestem w stanie postawic domek szkieletowy o powierzchni ok 80 metrów??

Będzie trudno. Rok - dwa lata temu było by to możliwe, aktualnie średnią cenę za m2 domu to 2400 zł. (netto) i więcej. Za tą sumę nie wprowadzisz się od razu z meblami - cena uwzględnia tylko elektryczne ogrzewanie konwektorowe, bez wylewek wyrównujących, z bardzo okrojoną instalacją elektryczną (bez gniazd i kontaktów). Pamiętaj, że działka bez mediów/przyłączy to też spore, a niezbędne wydatki.

moraw
Posty: 5
Rejestracja: ndz 14 paź, 2007

Re: Cena domu??

Postautor: moraw » czw 20 gru, 2007

Pytałem sie o postawienie domu "czy za 200 tys postawie dom szkieletowy", a nie o przyłącza,gniazdka i meble. Media mam na działce wszystkie, a wykonczeniówke wewnatrz typu elektryka i biały mont. podłogi zrobie sam. Chodzi mi konkretnie czy za taka sume bedzie dom stał np. w stanie deweloperskim wewnatrz, a z zewnatrz wykonczony. Patrze na cennik firmy I-bud i wg. tego sie da ale....., czy nie wzrosnie ta cena o np 100 tys??

drewnookno
Posty: 3
Rejestracja: śr 27 cze, 2018

Re: Cena domu??

Postautor: drewnookno » pt 29 cze, 2018

za 200 tys. jesteś w stanie wybudowac dom o powierzchni 80m powinno ci na wszystko starczyć

Awatar użytkownika
ira
Posty: 2
Rejestracja: śr 25 lip, 2018

Re: Cena domu??

Postautor: ira » śr 25 lip, 2018

Sa projekty, na które napewno zwróciłaś uwagę strony typu domki do 200 tys to jest osiagalne. Wiec teraz na pewno teraz ten domek juz stoi po 12 latach..
Wiem jak ułożyć rysy twarzy,
by smutku nikt nie zauważył.




Wróć do „Finansowanie i koszty budowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości